MTBFRC:n tiimipaita
+2
Phillip
made
6 posters
Sivu 3 / 6
Minkä värinen haluaisit MTBFRC:n jäsenpaidan olevan?
Vs: MTBFRC:n tiimipaita
Tässä vielä minun ehdotukseni paitaan:
Tämä tulisi tietysti tarkoilla viivoilla, ei tuollaisilla käsin vedetyillä, ja jos jonkun saan piirtämään niin tuohon tulee hienompi "vuori".
(Tuota omaa "vuorta" ei siksi paljon voi sanoa.)
Myöskin tuo osoite tulisi paljon paremmmin kirjoitettuna.
Tätä voi siis äänestää kuva 10:tä ääänestämällä, kunhan Juli lisää tuohon äänestykseen 10. kohdan.
Ehdotan myös, että tämän äänestyksen kahdesta parhaasta järjestetään vielä uusi äänestys, mikäli ero ei tässä ole hirveän selkeä.
Tämä tulisi tietysti tarkoilla viivoilla, ei tuollaisilla käsin vedetyillä, ja jos jonkun saan piirtämään niin tuohon tulee hienompi "vuori".
Tätä voi siis äänestää kuva 10:tä ääänestämällä, kunhan Juli lisää tuohon äänestykseen 10. kohdan.
Ehdotan myös, että tämän äänestyksen kahdesta parhaasta järjestetään vielä uusi äänestys, mikäli ero ei tässä ole hirveän selkeä.
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
made kirjoitti:Tässä vielä minun ehdotukseni paitaan:
Juu niin pitää tehdä. TUOHAN on nätti... Hieman editoimalla tuosta tulee kelpo logo...
JWJ- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 10.05.2008
Teen viikonlopun jälkeen äänestyksen, jossa karsitaan kaikki nollan saaneet..
Thakns.
Thats good, thats goooooood.
Meinasin vaan, että se olisi hyvä äänestää lopuksi silleen, kun voi valita vain kahdesta vaihtoehdosta.
Silloin ei äänet voi jakaantua niin paljon.
Meinasin vaan, että se olisi hyvä äänestää lopuksi silleen, kun voi valita vain kahdesta vaihtoehdosta.
made kirjoitti:Thakns.
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa...
...Pikkuhiljaa käyn näin nukkumatin luo
made kirjoitti:...Pikkuhiljaa käyn näin nukkumatin luo
Taidan huomen (jos aikaa) poistaa koko keskustelun...
Älä ihmees, tää on laadukkain topikki tähän asti.
Alkaakohan kaikki olemaan jo äänestäneet?
Pari päivää vois vielä äänestysaikaa antaa, jos joku ei viel oo ehtiny äänestää...
Pari päivää vois vielä äänestysaikaa antaa, jos joku ei viel oo ehtiny äänestää...
Sovitaanko että perjantaina tulee semifinaali niiden kaikkien kesken, jotka saivat ääniä?
Phillip kirjoitti:Sovitaanko että perjantaina tulee semifinaali niiden kaikkien kesken, jotka saivat ääniä?
Mä voin sen ehkä just ja just perjantaina rykästä..
Jos et ehdi niin voin hoitaa sen.JWJ kirjoitti:Phillip kirjoitti:Sovitaanko että perjantaina tulee semifinaali niiden kaikkien kesken, jotka saivat ääniä?
Muistakaa kaikki vielä että saa äänestää kolmea ehdokasta, ei vain yhtä!!
Phillip kirjoitti:Jos et ehdi niin voin hoitaa sen.JWJ kirjoitti:Phillip kirjoitti:Sovitaanko että perjantaina tulee semifinaali niiden kaikkien kesken, jotka saivat ääniä?
Muistakaa kaikki vielä että saa äänestää kolmea ehdokasta, ei vain yhtä!!
Käy.
Kolmea äänestetty.
Finaali järjestetään siis kaikikien ääniä saaneiden kesken.
Finaali järjestetään siis kaikikien ääniä saaneiden kesken.
Kaksi pistettä
Mun mielestä kaikille voisi antaa mahdollisuuden äänestää kaksi eri logoa muttei silti samaa sillä ehdokkaita on niin paljon, jospa tekisimme niin, että Juli poistaa kaikki äänet ja äänestäisimme uudestaan nyt kun kaikki osallistujat ovat mukana. Sen jälkeen kahden parhaan välillä äänestetään vielä uudestaan. Minä itse kannatan tuota maden logoa kunhan siihen tekstien väliin tulisi esim tuo minun siipirengas (detroit), sillä itse en pidä vuori teemasta, koska Suomessa ei ole tuollaisia vuoria, eikä se meidän pyöräilyymme niinkään liity. Mutta kuitenkin tykkään maden ehdotksesta jos siis se vuori siitä keskeltä vaihetaan detroit logoon tämä on minun ehdotukseni. Jos muut tykkävät myös tästä ideasta sanokaa kyllä jos ette niin otetaan sitten äänestys.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 14, 2008 2:48 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Hahaa, olen pilkunviilaaja!)
E-K- Viestien lukumäärä : 62
Siis eihän logon täydy olla luonnonvara mitä esiintyy Suomessa. En muutenkaan ihan ymmärtänyt mitä selitit. Samaa ehdokasta pystyy äänestämään vain yhden kerran, ei siis pysty antaa useampaa kuin yhden äänen per ehdokas. Ja se Maden vuorilogo oli ehdotonta eliittiä.
Nolla ääntä saaneet poistettu.
Nolla ääntä saaneet poistettu.
Thank you, Phillip.
Voimme toki miettiä tuohon minun ehdotukseeni sitä Detroitia, jos muutkaan eivät tuosta vuori-aiheesta pidä.
Voimme toki miettiä tuohon minun ehdotukseeni sitä Detroitia, jos muutkaan eivät tuosta vuori-aiheesta pidä.
Itse en näe järkevänä ratkaisuna muokata Maden logoa. Lisää vuorille omiaisia piirteitä ja se on siinä.
Niin, se täytyy vaan jonkun muun sitten lisätä niitä piirteitä, koska oma "piirustusnäkökulma" on nollassa, joten mun on turha edes yrittää tuota muokata
Äänestäkää ehdokastanne, tällä kertaa ääntä ei voi perua (ellei lähetä YV:nä viestiä) eikä voi valita enempää kuin yhden ehdokkaan jatkoon.
Mielipiteemme
Minä ja Emma anoimme äänemme tavallaan sekä kuvalle 1, 4 ja 5, sillä meistä Maden logo on loistava, mutta emme kumpikaan pidä vuori teemasta ja haluaisimmekin molemmat, että vuoren tilalle tulee, joko detroit tai liekkirengas. Meistä kumpikaan ei halua Julin sinäänsä hienoa logoehdotusta, joka ei vain paitaan sovi.
E-K- Viestien lukumäärä : 62
Näyttää siltä että tuli yllättävän tasainen taisto. Jokainen sai 4 ääntä eli tilanne on 33%, 33%, 33%. Nämä ehdokkaat laitan nyt jatkoon ->
Äänestys on vielä kesken!!
Ei aleta taasen keskustella tästä.
Jokaisella oma mielipide.
(Teimme maanantaina testin, jossa kysyimme yhdeltä seuraamme tietämättömältä, että mitä tuossa logossa lukee? Hän vastasi: "jotain TBFRMC.")
Tästä syystä siis se ei olisi hjuva vaihdoehdo.
kirjoittaja Phillip lähetetty 15.05.08 21:53Miksi Julin ehdotus ei sovi paitaan?
Ei aleta taasen keskustella tästä.
Jokaisella oma mielipide.
(Teimme maanantaina testin, jossa kysyimme yhdeltä seuraamme tietämättömältä, että mitä tuossa logossa lukee? Hän vastasi: "jotain TBFRMC.")
Tästä syystä siis se ei olisi hjuva vaihdoehdo.
Sivu 3 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa