Ilmoitustaulu
5 posters
Sivu 1 / 1
Torstaina pikakisat?
Ilmoitustaulu
Tänne ei siis synny minkäänlaista keskustelua, vaan täällä ilmoitetaan muille asioista.
Esimerkiksi:
Juli on seuraavan kisan Indo-Kiinassa kasvattamassa kanadialaisia luumuja, joten hän ei pääse tulemaan kisoihin. Hän aikoo syödä hyvin ja naureskella suomalaisille. Hän lupaa tuoda myös tuliaisia, joskin ei takaa niiden laatua.
KESKUSTELUT POISTETAAN
Esimerkiksi:
Juli on seuraavan kisan Indo-Kiinassa kasvattamassa kanadialaisia luumuja, joten hän ei pääse tulemaan kisoihin. Hän aikoo syödä hyvin ja naureskella suomalaisille. Hän lupaa tuoda myös tuliaisia, joskin ei takaa niiden laatua.
KESKUSTELUT POISTETAAN
Viimeinen muokkaaja, Phillip pvm Su Toukokuu 18, 2008 7:20 pm, muokattu 6 kertaa (Raportin syy : Täsmennys)
JWJ- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 10.05.2008
Vs: Ilmoitustaulu
Juli ei pääse tällä viikolla ajamaan, hänellä on viikonloppuna partioretki, joka vaatii koko viikon suunnittelua. Hyviä kisoja!
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 14, 2008 1:42 pm, muokattu 2 kertaa
made kirjoitti:Kuka ilmoittaa kenelle?
Pitääkö täällä kertoa, pääseekö vai eikö pääse ajamaan?
Itse jokatapauksessa en pääse tällä viikolla enää, ensi viikon alulla sitten.
Täällä siis ilmoitetaan kaikille, jos jotain merkittävää tapahtuu. Tänne voi lähettää siis kaiken ilmoitusluontoisen asian, kunhan se ei synnytä keskustelua.
Tämän aiheen EI (HUOM EI!) ole tarkoitus kertoa onko joku netissä vain ei vaan ilmoitetaan tuleeko pyöräilemään.E-K kirjoitti:ilmoitan täten että olen paikalla
Ilmoitan täten: Suursiivousta ei täten toteutettu. Se tulee olemaan sitä vaikeampaa, mitä myöhemmin se toteutetaan. Toivottavasti en ole sitä tekemässä.
Viimeinen muokkaaja, Phillip pvm Ke Toukokuu 21, 2008 8:50 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Ilmoitan täten by Phillip)
Ilmoitan täten, että olen muokannut hieman foorumeitamme selkeimmäksi, jotta aiheet löytyvät oikeista paikoistaan.
Ilmoitan täten: Jokainen täällä oleva viesti alkaa "Ilmoitan täten:" virkkeellä, jotta ehkäisemme keskustelun syntymistä.
TÄNNE EI SYNNY KESKUSTELUA, JOS SYNTYY, NE POISTETAAN!!!
Ilmoitan myös täten: Päätin myös pienessä (kierossa) mielessäni, että "ilmoitus"- aiheet ovat aiheita, joihin ei synny keskustelua, vaan ilmoitetaan erinäisistä asioista. "Tiedote"- otsikolla taasen kulkee taas esimerkiksi päätetyt äänestykset ja -asiat, eli esim. logoäänestys. "Tiedote"- kohtiin ei synny myöskään keskustelua, muuten se on "Normaaliin" keskusteluun liitetty äänestys.
TÄNNE EI SYNNY KESKUSTELUA, JOS SYNTYY, NE POISTETAAN!!!
Ilmoitan myös täten: Päätin myös pienessä (kierossa) mielessäni, että "ilmoitus"- aiheet ovat aiheita, joihin ei synny keskustelua, vaan ilmoitetaan erinäisistä asioista. "Tiedote"- otsikolla taasen kulkee taas esimerkiksi päätetyt äänestykset ja -asiat, eli esim. logoäänestys. "Tiedote"- kohtiin ei synny myöskään keskustelua, muuten se on "Normaaliin" keskusteluun liitetty äänestys.
Ilmoitan täten: Tälläisistä asioista tulee sopia yhdessä!
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Ilmoitan täten: Torstaina mahd. pikakisat.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ma Toukokuu 19, 2008 6:47 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : tuo alku unohtui.)
Hyviä uutsisia
Ilmoitan täten: Tänään kuulin, että olen pelannut viikolla jo niin paljon, joten saan huomisen vapaaksi, joten kilpailut voidaan pitää rauhassa iltaan asti. Joten ilmoittakaa kaikki ,jotka ovat tulossa. Mukana ainakin minä, made ja phillip.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 21, 2008 8:20 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Ilmoitan täten...)
E-K- Viestien lukumäärä : 62
Sorry Phillip
Tänään oli hieman kuumien tunteiden päivä molemmin puolin. Ei kyllä ollut tarkoitus kiusata vaikkakin se siltä saattoi vaikuttaa. Pyörä vienti olisi ollut ihan hyvä läppä jos olisin tehnyt sen vaikka Rasselle. En ymmärtänyt että et ymmärtäisi sitä vitsinä eikä ilmeisesti Puustinenkaan . Joten anteeksi siitäkin. Tarkoitukseni oli tehdä vain hyvä pila. Ja en minä tai Made mitenkään pahalla naureta sinun sanomisille tai tekemisille, mutta sinulla vain sattuu olla hyvin hauskoja ilmeitä, onnettomuuksia tai reaktioita. Se on vain hyvin hauskaa kun sinä sanot tai teet jotain. Olet niin mainio vahinko koomikko. Ja sori Julillekin. Ei minulla ole mitään Juliakaan vastaan Juli on hyvä tyyppi. Hän on tavallaan vain minun "pahin viholliseni", mutta eiköhän juli sen ymmärrä. Mutta olen siis viikonlopun riparilla ja tuen vasta su illallla kotiin joten siihen saakka näkemiin.
Ilmoitan täten: En ole koulussa loppuviikkona, ja olen vielä viikon sen jälkeenkin Pariisissa.
Eli Moderaattori heittäytyy virkavapaalle noin kahdeksi viikoksi.
JWJ kirjoitti:Ilmoitan täten: En ole koulussa loppuviikkona, ja olen vielä viikon sen jälkeenkin Pariisissa.
Ilmoitan täten: Tuo oli kaunista
Ilmoitan täten, että mun mielestä on melko kivaa, kun kesäloma alkaa noin 34 tunnin päästä
made- Viestien lukumäärä : 348
ilmoitan täten: Huomen saa paljo hyvää ruokaa ja kirkko joka o aivan säkkii
jubis- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 22.05.2008
juhlaa
Käynti mittarimme lähenee jo tuhatta:D:D:D:D:D:D:D:D...
Ilmoita: olen MTBFRC:n virallinen pumppuvastaaja. Minulla on MTB, mutta myös presta-venttiilit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa