Hauskat kirjoitusvirheet
3 posters
Sivu 1 / 1
Saako kirjoittajan nimen mainita
Hauskat kirjoitusvirheet
Monesti erilaiset ihmiset kirjoittavat joko tahallaan tai vahingossa kirjoitusvirheitä. Usein ne voivat olla myös hauskoja. Siksipä tässä aiheessa jutellaan hauskoista kirjoitusvirheistä!
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 11:59 pm, muokattu 5 kertaa (Raportin syy : Uusi äänestyskohta)
Vs: Hauskat kirjoitusvirheet
Saako jonkun toisen kirjoitusvirheistä kirjoitettaessa mainita kirjoittajan nimen?
Meinasin vaan, että joissain tapauksissa kirjoittaja saattaa luokkaantua asiasta.
Omasta mielestäni tosin kirjoittajan saa mainita, itse en ainakaan omasta hauskasta virheestäni vetäisi herneitä...
Meinasin vaan, että joissain tapauksissa kirjoittaja saattaa luokkaantua asiasta.
Omasta mielestäni tosin kirjoittajan saa mainita, itse en ainakaan omasta hauskasta virheestäni vetäisi herneitä...
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Kirjoittajan luvalla tietenkin.. Minulta saa ihan vapaasti virheitä siteerata.
JWJ- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 10.05.2008
En kyllä minäkään. Eräs samassa koulussa oleva nimelta mainitsematon henkilö on kirjotellut hyviä kirjoituserheitä, erityisesti yhdyssanavirheitä.made kirjoitti:Saako jonkun toisen kirjoitusvirheistä kirjoitettaessa mainita kirjoittajan nimen?
Phillip kirjoitti:En kyllä minäkään. Eräs samassa koulussa oleva nimelta mainitsematon henkilö on kirjotellut hyviä kirjoituserheitä, erityisesti yhdyssanavirheitä.made kirjoitti:Saako jonkun toisen kirjoitusvirheistä kirjoitettaessa mainita kirjoittajan nimen?
Juu, en aenaskaan myö, jol'on näetä kirijotusviriheitä. Myö haaskan ihan sujuvvaa suomee, jos miua vaen kuunneletaes.
Toevoo Jukka Wilperi Leskinen
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 14, 2008 8:36 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Pahoittelen velipuoleni puolesta....)
Aika hyvin on velipuolesi puhunut, olisin kyllä voinut hyvin uskoa että se olit sinä
Mitä pilaa!! Se pirupentele on päässyt koneelleni!!! Se näyttää ihan maajussilta, joskin on hirveä hakkeri.. Kävi meillä kastelemassa kukkia, kun olin Pariisissa.
Pahoittelut aiheutuneesta häiriöstä
Pahoittelut aiheutuneesta häiriöstä
pistät googleen "download trojan", lataat sen, luet ohjeet, lähetät kaverille sen trojanin ja sanoo että "koita tätä peliä", sitten se ajaa sen exen missä lukee vale virheilmotus. Sitten konnektaat siihen trojalaiseen ja katot mitä se kirjotteleepi. sit voit alkaa kutsuu ittes ircis skript kiddieks jne
Tollasen tekstinpätkän avulla se sen troijan löys..
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa