MM-jääkiekko
5 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
MM-jääkiekko
Nyt siis käynnissä olevien jääkiekkon MM-kisoista keskustelua täällä.
Itse olen tähän mennessä kaikki Suomen matsit kattonut, ja tähän asti paras on ollut Suomi-USA viime sunnuntaina.
Siinä oli oikeasti tappelun menoa välillä ja hauskinta siinä oli se, että pahin tappelu alkoi pelin jo päätyttyä
Tänään illalla tarkoitus katsoa tuo Suomi-USA matsi ja saas nähdä, vieläkö on pojilla kireä meno päällä.
Nyt ei kylläkään enää ainakaan Suomen kannattaisi niitä ottelurangaistuksia tappeluista ottaa.
Mitäs veikkaatte tämän vuoden top 3:ksi?
Oma veikkaus on että Kanada voittaa mestaruuden, Ruotsi 2. ja Suomi 3.
Itse olen tähän mennessä kaikki Suomen matsit kattonut, ja tähän asti paras on ollut Suomi-USA viime sunnuntaina.
Siinä oli oikeasti tappelun menoa välillä ja hauskinta siinä oli se, että pahin tappelu alkoi pelin jo päätyttyä
Tänään illalla tarkoitus katsoa tuo Suomi-USA matsi ja saas nähdä, vieläkö on pojilla kireä meno päällä.
Nyt ei kylläkään enää ainakaan Suomen kannattaisi niitä ottelurangaistuksia tappeluista ottaa.
Mitäs veikkaatte tämän vuoden top 3:ksi?
Oma veikkaus on että Kanada voittaa mestaruuden, Ruotsi 2. ja Suomi 3.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:55 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat lätkää?!?)
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Vs: MM-jääkiekko
Itse en tiedä ruotsista, mutta tuntuu siltä että seuraavalla tavalla menisi.
Toivottavasti nyt USA ei vaan voita 10-1 Suomen.
- Kanada
- Joku<li>Suomi
Toivottavasti nyt USA ei vaan voita 10-1 Suomen.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:55 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat lätkää?!?)
Tämänpäiväisestä oikeastaan huomisesta matsista.
Siis olen kuullut että matsi alkais vasta noin kell 02:00 aamuyöstä, joten saa nähdä katsonko sitä ollenkaan.
Turnaus järjestys on tämä
1.Venäjä
2.Kanada
3.Suomi
4. Ruotsi
Turnaus järjestys on tämä
1.Venäjä
2.Kanada
3.Suomi
4. Ruotsi
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:56 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat lätkää?!?)
Rasse- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 04.05.2008
Nonii, hyvää peliä Suomelta ekassa erässä.
Nyt tilanne 1-0 meille, kun Tuomu Ruutu pääsi heti erän alkupuolella täyteen vauhtiin tekemällä avausmaalin.
Katsotaan, miten peli lähtee 2. erässä käytiin. 1. erässä oli melko rauhallista peliä, kun molemmat maat ottivat vain yhden jäähyn.
Suomen jäähyn otti Teemu Selänne.
Nyt tilanne 1-0 meille, kun Tuomu Ruutu pääsi heti erän alkupuolella täyteen vauhtiin tekemällä avausmaalin.
Katsotaan, miten peli lähtee 2. erässä käytiin. 1. erässä oli melko rauhallista peliä, kun molemmat maat ottivat vain yhden jäähyn.
Suomen jäähyn otti Teemu Selänne.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ja niin se vaan menee, että SUOMI NIITTASI USAN!!!!!!!
Tosiaan, ensin peli pitkään 2-0 meille, kunnes Suomen täydellinen jäätyminen ja USA tasoittaa ALLE MINUUTISSA pelin lukemiin 2-2.
Sitten jatkoajalle, jossa myöskin tiukkaa vääntöä, kunnes ajassa 3.59 Sami Lepistö lyö kiekon USAn häkkiin.
Lopputulokseksi 3-2 Suomelle!
Seuraavaksi Suomi Venäjän.
Tosiaan, ensin peli pitkään 2-0 meille, kunnes Suomen täydellinen jäätyminen ja USA tasoittaa ALLE MINUUTISSA pelin lukemiin 2-2.
Sitten jatkoajalle, jossa myöskin tiukkaa vääntöä, kunnes ajassa 3.59 Sami Lepistö lyö kiekon USAn häkkiin.
Lopputulokseksi 3-2 Suomelle!
Seuraavaksi Suomi Venäjän.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:56 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki aina ja vain rakastavat lätkää?!?)
Jep, perjantaina Suomi-Venäjä. Hyvä että Leijonat voitti USA:n.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:57 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki aina ja vain rakastavat lätkää?!?)
jep
mä katoin matsista vaan vikan erän loppu hetket ja sit tietty jatkoajan
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:57 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat aina ja vain lätkää?!?)
Heräsit joku kolmelta ja katoit loput?
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:58 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat aina ja vain lätkää?!?)
Joo itse asiassa neljält ja katoin loput
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:58 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat aina ja vain lätkää, itse en sitä ymmärrä.)
Se ois kyl aika jännää jos Suomi ja ruotsi kohtaisivat finaalissa, mutta tuskin kohtaavat. Veikkaisin, että finaalissa on silti kanada ja venäjä.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:58 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat aina ja vain lätkää, itse en sitä ymmärrä.)
Onko Venäjä niin hyvä että voittaisi Suomenkin? Leijonilla on vähän hommia siis. Onko Shedden hyvä?
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm To Toukokuu 15, 2008 7:59 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Miksi kaikki rakastavat aina ja vain lätkää, itse en sitä ymmärrä.)
Minä uskon kyllä, että Shedden osaa työnsä hyvin, ja kykenee kyllä Suomen viemään finaaleihin asti, jos se siitä on kiinni.
Ja Venäjä on kyllä oikeasti hyvä.
Niin tajuttoman iso maa, että sieltä pitääkin parikymmentä hyvää lätkäpelaajaa löytyä.
Ja Venäjä on kyllä oikeasti hyvä.
Niin tajuttoman iso maa, että sieltä pitääkin parikymmentä hyvää lätkäpelaajaa löytyä.
Jep, toivottavasti Suomi voittaa. Uskon todella paljon että venäläiset pelaavat reilusti.
Toivotaan, toivotaan.
Monenkohan aikaan peli alkaa?
Huomenna 20.00 Venäjä - Suomi, 19.50-22.40 TV2made kirjoitti:Toivotaan, toivotaan.
Oukheiii.
Kaikki sit kattoo sen, huudetaan yhdessä Suomi voittoon!!
Kaikki sit kattoo sen, huudetaan yhdessä Suomi voittoon!!
Hei kaikki veikkauksia pelin tuloksista. Itse veikkaisin, että Suomi voisi voittaakin Venäjän, joten veikkaan että peli päättyy Suomelle 4-2 .
Pääasia että Suomi voittaa. Mielummin kuitenkin häviäisi Venäjälle kuin USA:lle.Rape kirjoitti:Hei kaikki veikkauksia pelin tuloksista. Itse veikkaisin, että Suomi voisi voittaakin Venäjän, joten veikkaan että peli päättyy Suomelle 4-2 .
En ota kantaa.. Ihan sama, kuka voittaa, se on jo unohdettu 2100, kun kaikki jää on sulanut maapallolta...
JWJ- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 10.05.2008
Ei ole todellakaan sama kumpi voittaa. Suomen voitto olisi todella todella hyvä asia. Ja samantien Suomi voisi viedä koko kisat.
Ja kyllähän varmaa 2100 on vielä jäitä, sillä onhan lätkä suosittu urheilulaji.
Voiko Suomi voittaa vaikka hävisikin Kanadalle?Rape kirjoitti:Ei ole todellakaan sama kumpi voittaa. Suomen voitto olisi todella todella hyvä asia. Ja samantien Suomi voisi viedä koko kisat.
Kyllä, jos olisi voittanut venäjän.
Veikkaan että suomi saa vastaansa ruottin ja vie peli ja svedut 100-0.
Venäjä voittaa kyllä Kanadan finussa
Veikkaan että suomi saa vastaansa ruottin ja vie peli ja svedut 100-0.
Venäjä voittaa kyllä Kanadan finussa
Mun veikkaus on, että finaalissa nähdään Kanada ja Venäjä. Tosin Kanada voittaa kotiyleisön edessä 5-2.
Ja tosiaankin olisi Suomen välillä aika voittaa Ruotsi.
4-1 päätttyy meidän eduksi se matsi.
Tänään Venäjä-pelissä Suomen peli oli kyllä todella suolesta.
Ja tosiaankin olisi Suomen välillä aika voittaa Ruotsi.
4-1 päätttyy meidän eduksi se matsi.
Tänään Venäjä-pelissä Suomen peli oli kyllä todella suolesta.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa