Kisasarjan palkinto
5 posters
Sivu 1 / 1
Kisasarjan palkinto
Kisasarjan palkinto
Lyödäänpäs nyt pöytään tälläinen äänestys, jonka perusteella voitaisiin sitten valita sarjan voittajalle lankeava palkinto.
Mielestäni palkinnon tulee ehdottomasti olla tavarana, eikä rahana. Muuten voittaja menee ostaa rahoilla karkkia Ja sehän ei harrastamista edistäisi.
Sopiva panos "palkintokassaan" voisi mielestäni olla jonkun 2-5 euroa/kilpailija. Sitten, kun palkinto on päätetty, katsotaan minkälainen panos jokaiselta vaaditaan.
Voinkin tässä sanoa, että itse olen tuon sisäkumin kannalla, koska se on kaikilla meillä samassa kokoluokassa eli voi jo ostaa etukäteen, kun kaikille käy sama sisäkumi. Lisäksi sellainen tulee kaikilla jossain vaiheessa tarpeeseen, kun kumi sanoo itsensä irti. Se on siis hyödyllinen kaikille toisin kuin esim. työkalusetti, joka jo monilla meistä on!
Tuohon yläpuolelle nyt vain omaa ääntä käyttämään!
Mielestäni palkinnon tulee ehdottomasti olla tavarana, eikä rahana. Muuten voittaja menee ostaa rahoilla karkkia Ja sehän ei harrastamista edistäisi.
Sopiva panos "palkintokassaan" voisi mielestäni olla jonkun 2-5 euroa/kilpailija. Sitten, kun palkinto on päätetty, katsotaan minkälainen panos jokaiselta vaaditaan.
Voinkin tässä sanoa, että itse olen tuon sisäkumin kannalla, koska se on kaikilla meillä samassa kokoluokassa eli voi jo ostaa etukäteen, kun kaikille käy sama sisäkumi. Lisäksi sellainen tulee kaikilla jossain vaiheessa tarpeeseen, kun kumi sanoo itsensä irti. Se on siis hyödyllinen kaikille toisin kuin esim. työkalusetti, joka jo monilla meistä on!
Tuohon yläpuolelle nyt vain omaa ääntä käyttämään!
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 21, 2008 8:26 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Äänestyksen uusinta)
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Vs: Kisasarjan palkinto
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että juomareppu on viemässä tätä äänestystä.
Mikäli näin käy, reppu tulee todennäköisesti olemaan tuo Kauppa-Veljien Hydrapak Chute -malli.
Täälöin hinnaksi tulee 26€.
Muistetaan kuitenkin, että äänestysaikaa on vielä kaksi päivää, eli tilanne voi vielä muuttua!
Mikäli näin käy, reppu tulee todennäköisesti olemaan tuo Kauppa-Veljien Hydrapak Chute -malli.
Täälöin hinnaksi tulee 26€.
Muistetaan kuitenkin, että äänestysaikaa on vielä kaksi päivää, eli tilanne voi vielä muuttua!
Äläs nyt, äläs nyt.
Kaikilla meillä on suunnilleen yhtä hyvät mahdollisuudet voittaa, joten ei tässä vielä kannata ruveta palkintoja jakamaan.
Kaikilla meillä on suunnilleen yhtä hyvät mahdollisuudet voittaa, joten ei tässä vielä kannata ruveta palkintoja jakamaan.
Jo vain,
kyllä se nyt siltä vahvasti näyttäisi, että juomareppu tulee olemaan se KM-sarjan palkinto.
Rahoituksesta voidaan keskustella, kun nähdään.
Nänestyshän on vielä kesken, paljonko kukin panostaa tuohon palkintoon, mutta kuten jo mainittu, mikäli se palkinto tuo reppu on, niin jos meitä on tässä kuusi kuskia (Rasmus, Phillip, Juli, Emma, E-K, Made) niin jokaisen maksettavaksi tulisi n. 4,50 €
Minä voin vaikka käydä mahdollisen repun hankkimassa, kunhan kerätään rahat nippuun.
kyllä se nyt siltä vahvasti näyttäisi, että juomareppu tulee olemaan se KM-sarjan palkinto.
Rahoituksesta voidaan keskustella, kun nähdään.
Nänestyshän on vielä kesken, paljonko kukin panostaa tuohon palkintoon, mutta kuten jo mainittu, mikäli se palkinto tuo reppu on, niin jos meitä on tässä kuusi kuskia (Rasmus, Phillip, Juli, Emma, E-K, Made) niin jokaisen maksettavaksi tulisi n. 4,50 €
Minä voin vaikka käydä mahdollisen repun hankkimassa, kunhan kerätään rahat nippuun.
Äänestäkää täällä!!!
JWJ- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 10.05.2008
Mistähän lie johtuu, kun en pysty äänestämään????
Äänestyksen kohdalla vaan näkyy tulokset, mutta en voi äänestää vaikken ole vielä äänestänytkään.
Äänestyksen kohdalla vaan näkyy tulokset, mutta en voi äänestää vaikken ole vielä äänestänytkään.
HEIHEIHEI!!!!
MINÄ EN OLE OSALLISTUNUT, eihän äänestys edes ole ollut täällä kauaakaan.
Ja miksi tästä tehdään nyt äänestys, kun sääntöjä tehdessä aikoja sitten päätettiin palkita sarjan voittaja.
MINÄ EN OLE OSALLISTUNUT, eihän äänestys edes ole ollut täällä kauaakaan.
Ja miksi tästä tehdään nyt äänestys, kun sääntöjä tehdessä aikoja sitten päätettiin palkita sarjan voittaja.
Mistä täällä äänestettiin?
???+???+???=?????????
Laittakka uudestaan se äänestys et muutkin pääsee äänestämään.
Laittakka uudestaan se äänestys et muutkin pääsee äänestämään.
Viimeinen muokkaaja, JWJ pvm Ke Toukokuu 21, 2008 8:24 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Yhteenlasku????????)
E-K- Viestien lukumäärä : 62
<hr size="2" width="100%">Tässä tapauksessahan äänestystä ei edes tarvita, koska aikoinaan päätettiin antaa voittajalle palkinto.
Onko sillä niin väliä?
Siis onko sillä niin väliä saako jonkin palkinnon vai ei? Eks pääasia oo se et, kaikill on hauskaa?
Andy- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 20.05.2008
Juuri näin!Andy kirjoitti:Siis onko sillä niin väliä saako jonkin palkinnon vai ei? Eks pääasia oo se et, kaikill on hauskaa?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa