Perusajot
+2
jubis
Phillip
6 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Perusajot
Eli tämä aihe sitä varten että saadaan porukkaa perusajoille. Ei siis mitään kisaa, ei palata taaksepäin vaan edetään metsässä eteenpäin ja pidetään sopiva määrä breikkejä. Vetäjät voidaan valita paikan päälla sekä vaihtaa tarvittaessa.
Onko ketään tulossa lauantaina pyöräilemään. Matias, Rasse, Juli?
Onko ketään tulossa lauantaina pyöräilemään. Matias, Rasse, Juli?
Vs: Perusajot
oon hyvä pyöräilee. osaan liukuu ja slaidaa renkaiden kaa, oon tosi hyvä siis. Tuun pyöräilee ja osaan kans keulii. isä sano et meen tosi kovaa, ja kerra menin puutapäin.
jubis- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 22.05.2008
Kyl kyl, lauantaina illalla pääsis kruisaa.
Oon treenaamassa johonkin 17-18 asti, mut sit pääsen ajaa.
Oon treenaamassa johonkin 17-18 asti, mut sit pääsen ajaa.
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Tänään oltiin Phillipin kanssa ajamassa.
Käytiin parissa uudessakin paikassa ja ne olivatkin ihan hyviä.
Kokeilin myös yhtä uutta mestaa, ja se olikin sen verran haastava, että vasta kolmas kerta tuotti tulosta.
Tai kyllä kaksi edellistäkin yritystä tuotti tulosta, mutta ne tulokset päättyivät ensin puuhun ja toisella laskussa OTB:hin.
Mitenkäs ensiviikolla ajot, koska mennään?
Käytiin parissa uudessakin paikassa ja ne olivatkin ihan hyviä.
Kokeilin myös yhtä uutta mestaa, ja se olikin sen verran haastava, että vasta kolmas kerta tuotti tulosta.
Tai kyllä kaksi edellistäkin yritystä tuotti tulosta, mutta ne tulokset päättyivät ensin puuhun ja toisella laskussa OTB:hin.
Mitenkäs ensiviikolla ajot, koska mennään?
Mulle käy tiistai ja keskiviikko.
Todennäköisesti myös perjantai.
BTW, eniten ajajia ensiviikolla pääsevänä päivänä on sitten kisat.
Eli ainakin yhdet kisat ensiviikolla.
Todennäköisesti myös perjantai.
BTW, eniten ajajia ensiviikolla pääsevänä päivänä on sitten kisat.
Eli ainakin yhdet kisat ensiviikolla.
Messissä!
16.30 Pitkän sillan toisessa päässä?
Kävisikö aikasemmin, laitoin senkin jo jääkaappiin (Matias ja Rasse tietää mitä tarkoitan, mutta älkää kertoko muille).made kirjoitti:Messissä!
Mitäs "sillä" oikeen meinaat??
Oikeenko pakkaseen laitoit "sen" vai ihan jääkaappiin?
Mitenkäs, ehtikö "se" jäätyä kokonaan?
Oikeenko pakkaseen laitoit "sen" vai ihan jääkaappiin?
Mitenkäs, ehtikö "se" jäätyä kokonaan?
Oltiin tänään Phillipin kanssa cruisaamassa ja löysimme taas erittäin hyviä uusia paikkoja, joista ainakin kahdesta tulee kisapätkä.
Meillä molemmilla oli tänään lukkopolkimet, Phillipillä kolmatta kertaa alla ja minulla oli ehkä viides käyttökerta pienen tauon jälkeen.
Kaatumisiakin nähtiin polkimien takia, itse kaaduin kerran ja Phillip kahteen otteeseen
Ajoimme tänään yhden tulevan kisareitin läpi, harjoittelimme pyörällä tasaisella maalla hyppimistä sekä suunnittelimme vähän uusia reittejä.
Ajot kuitenkin päättyivät tuossa yhdeksän aikaan, kun mä räjäytin takarenkaani yhteen kiveen
Siitä sitten työntelin pyörää pari sataa metriä ja onneksi isä pääsi hakemaan autolla.
Huomenna uusiks varmaankin joskus 11.30 ja tod. näk. kissat jos saadaan vähän enemmän porukkaa.
Nyt tiedossa tuolloin aamulla pääsijöiksi allekirjoittanut, Phillip, E-K.
Mitenkäs Emma ja Jubis, pääsettekö huomenna aamupäivällä?
Rape ja Juli eivät ilmeisestikään pääse.
Nyt lähden vaihtamaan tänään puhjennutta takarengasta
Ps. Voitaisiin tilata kimpassa joku 100 kpl:n tukkuerä noita sisäkumeja, kun niitä näyttää menevän niin ahkeraan tahtiin. Tällä viikolla mennyt yhteensä jo kolme
Täytyy ruveta kuljettamaan varasisäkumia mukana, jos hajoaa jatkossa niin saa korjattua paikanpäällä.
Meillä molemmilla oli tänään lukkopolkimet, Phillipillä kolmatta kertaa alla ja minulla oli ehkä viides käyttökerta pienen tauon jälkeen.
Kaatumisiakin nähtiin polkimien takia, itse kaaduin kerran ja Phillip kahteen otteeseen
Ajoimme tänään yhden tulevan kisareitin läpi, harjoittelimme pyörällä tasaisella maalla hyppimistä sekä suunnittelimme vähän uusia reittejä.
Ajot kuitenkin päättyivät tuossa yhdeksän aikaan, kun mä räjäytin takarenkaani yhteen kiveen
Siitä sitten työntelin pyörää pari sataa metriä ja onneksi isä pääsi hakemaan autolla.
Huomenna uusiks varmaankin joskus 11.30 ja tod. näk. kissat jos saadaan vähän enemmän porukkaa.
Nyt tiedossa tuolloin aamulla pääsijöiksi allekirjoittanut, Phillip, E-K.
Mitenkäs Emma ja Jubis, pääsettekö huomenna aamupäivällä?
Rape ja Juli eivät ilmeisestikään pääse.
Nyt lähden vaihtamaan tänään puhjennutta takarengasta
Ps. Voitaisiin tilata kimpassa joku 100 kpl:n tukkuerä noita sisäkumeja, kun niitä näyttää menevän niin ahkeraan tahtiin. Tällä viikolla mennyt yhteensä jo kolme
Täytyy ruveta kuljettamaan varasisäkumia mukana, jos hajoaa jatkossa niin saa korjattua paikanpäällä.
Dodi, nyt on kumi korjattu ja pyörä valmis huomisiin ajoihin.
Suosittelen kaikille sisäkumin paikkausainetta. Sopii ainakin minun sekä "tavallisiin" venttiileihin. Yhteensopivuus prestoventtiileiden kanssa epävarmaa. Ainakin kätevä, nopea ja halpa!
Tarkoitatko niitä ns. "laastareita", jotka liimataan rei'än/ halkeaman kohdalle?
Niitä olen itse joskus käyttänyt, mutta todennut, että uusi sisäkumi on paljon nopeampi ja helppo vaihtaa.
Tämä johtuu siitä, että laastareita käytettäessä pitää olla messissä laastarit, liimat, liimanlevityspalikka sekä puhdistusaine, jolla putsata liimattava alue.
Huonossa tapauksessa kumissa on kaksi reikää (molemminpuolin), jolloin niiden laastareiden kanssa joutuu leikkimään vieläkin pidempään.
Tuossa ajassa mä ainakin olen vaihtanut sisäkumin jo kertaalleen.
Mutta otan jo tänään mukaan pumpun ja raudat.
Ottaisin sisäkuminkin messiin, jos olis ylimääräisiä, mutta eilen käytin viimeisen ylimääräisen.
Täytyy vaikka tänään jossain vaiheessa päivää käydä ostaa pari uutta varastoon.
Niitä olen itse joskus käyttänyt, mutta todennut, että uusi sisäkumi on paljon nopeampi ja helppo vaihtaa.
Tämä johtuu siitä, että laastareita käytettäessä pitää olla messissä laastarit, liimat, liimanlevityspalikka sekä puhdistusaine, jolla putsata liimattava alue.
Huonossa tapauksessa kumissa on kaksi reikää (molemminpuolin), jolloin niiden laastareiden kanssa joutuu leikkimään vieläkin pidempään.
Tuossa ajassa mä ainakin olen vaihtanut sisäkumin jo kertaalleen.
Mutta otan jo tänään mukaan pumpun ja raudat.
Ottaisin sisäkuminkin messiin, jos olis ylimääräisiä, mutta eilen käytin viimeisen ylimääräisen.
Täytyy vaikka tänään jossain vaiheessa päivää käydä ostaa pari uutta varastoon.
Ei vaan sisäkumin paikkausainetta (klikkaa). Se siis laitetaan pyörän venttiiliin kuin normaali pumppu ja se täyttää reiät.
Jaajaa.
Ihan kätsyä kamaa varmaan, eikä hinnalla pilatukkaan.
Tuo pullo vaan on sen kokonen, että ei aivan juomareppuun taideta tuota laittaa
Ihan kätsyä kamaa varmaan, eikä hinnalla pilatukkaan.
Tuo pullo vaan on sen kokonen, että ei aivan juomareppuun taideta tuota laittaa
50ml, eli varman kännykän kokoinen? Jos ei juomareppuun mahdu niin sitten satulalaukkuun
Oukhei.
Minkäköhänlaista kamaa tuo on, onhan se helppo korjata, mutta onko jotain hirveetä sontaa siellä sit kun vaihtaa renkaan....
Minkäköhänlaista kamaa tuo on, onhan se helppo korjata, mutta onko jotain hirveetä sontaa siellä sit kun vaihtaa renkaan....
Alkaako Phillip jo saamaan pyöräänsä takaisin ajokuntoon, niin voitais mennä porukal ajamaan?
Ei ole vielä valmis ja tuskin lähipäivinä valmiiksi tuleekaan.made kirjoitti:Alkaako Phillip jo saamaan pyöräänsä takaisin ajokuntoon, niin voitais mennä porukal ajamaan?
Mitenkäs huomenna, pääseekö jengi ajelemaan?
Jos lähtisi vaikka joskus 12-13 ajamaan....
Jos lähtisi vaikka joskus 12-13 ajamaan....
Juu, en itsekään sittenkään pääse huomenna ajamaan.
Mitenkäs keskiviikko ihmiset?
Sääkin näyttäisi ihan ajokeleiltä...
http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
Mitenkäs keskiviikko ihmiset?
Sääkin näyttäisi ihan ajokeleiltä...
http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
Aika hiljaista
Ei oo ajettu paljoakan viime aikoina tän viikon golffaan oon ollu ma ti ke leirille siis golf leirillä ja huomenna meen taliin viikkokisoihin mutta perjantai voisi olla hyvä päivä ajaa.
E-K- Viestien lukumäärä : 62
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa