Perusajot
+2
jubis
Phillip
6 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Perusajot
Troll vaan sullekin.
Tuutko joku kerta meeduun ajamaan, kun meillä on ajot?
Tuutko joku kerta meeduun ajamaan, kun meillä on ajot?
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Hoplaa, pitkästä aikaa.
MTBFRC on ollut tässä ehkä pienen tovin ns. jäässä, mutta viimeistään ensi kesänä voisi taas aloittaa touhua uudestaan.
Tänään E:K:n kanssa vedettiin pari tuntia Keskuspuistossa. Löydettiin (=eksyttiin) taas paikkoihin, ja tosi hyvin mestoja löydettiinkin.
Todella liukasta ja vaikeeta oli tänään olosuhteista ja taitojen ruosteesta johtuen.
Alkoi taas vähän pyöräily polttelemaan, ja varmaan pitää taas kohta päästä uudestaan
Käytiin myös lopuksi Kauppa-Veljissä fiilistelemässä.
MTBFRC on ollut tässä ehkä pienen tovin ns. jäässä, mutta viimeistään ensi kesänä voisi taas aloittaa touhua uudestaan.
Tänään E:K:n kanssa vedettiin pari tuntia Keskuspuistossa. Löydettiin (=eksyttiin) taas paikkoihin, ja tosi hyvin mestoja löydettiinkin.
Todella liukasta ja vaikeeta oli tänään olosuhteista ja taitojen ruosteesta johtuen.
Alkoi taas vähän pyöräily polttelemaan, ja varmaan pitää taas kohta päästä uudestaan
Käytiin myös lopuksi Kauppa-Veljissä fiilistelemässä.
made- Viestien lukumäärä : 348
Registration date : 02.05.2008
Hienoa! on tosin mahdollista että keväällä niitä paikkoja ei enää löydy
Itse olin harkinnut lähteä pyöräilemään noin sadan päivän päästä (maalis-huhtikuu) mikäli sää ja tiet sallivat. Pitää muuten saada keskustelua aikaiseksi entiselle tasolleen. Kaikki mukaan!
Itse olin harkinnut lähteä pyöräilemään noin sadan päivän päästä (maalis-huhtikuu) mikäli sää ja tiet sallivat. Pitää muuten saada keskustelua aikaiseksi entiselle tasolleen. Kaikki mukaan!
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa